Strategies for teaching students with learning and behavior problems
著者
書誌事項
Strategies for teaching students with learning and behavior problems
Allyn and Bacon, c1994
3rd ed
大学図書館所蔵 全7件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p.486-514) and index
内容説明・目次
内容説明
Learn The Best Strategies For Managing And Teaching In A Special Education Program!
-- Contains more emphasis on collaboration, consultation, and co-teaching
-- Provides updated information on technology, including software, multimedia,
-- Integrates new coverage of classroom management to provide information onThis book was borne to reflect the increasing diversity in schools and the ever-changing challenges teachers face when attempting to teach students with learning or behavior problems.
Readers will receive a wealth of information on how to manage a special education programs, and how to teach students with disabilities using different strategies and approaches. The book's purpose is to provide enough information to use the concepts provided in their practice. It introduces basic theories of teaching and learning and then cues the readers as to how the different theories are used in the instructional strategies presented.
「Nielsen BookData」 より