Developing teachers developing schools
著者
書誌事項
Developing teachers developing schools
D. Fulton : Publised in association with the University of Cambridge Institute of Education, 1994
- : pbk
- タイトル別名
-
Making inset effective for the school
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Subtitle on cover: Making inset effective for the school
内容説明・目次
内容説明
School development and staff development are fundamentally inter-dependent. This book presents a range of ways in which INSET is being and can be used to improve schools' performance and benefit individual teachers within the school system.
目次
- Overview, Gillian Morley
- alternative INSET strategies, Michael Fielding
- aboard the moving school, David Hopkins
- collaboration in a girls' secondary school, Mary James
- lessons from SNIPS, Martyn Rouse
- reflective practitioners in special schools, Judy Sebba
- professional development and its effects on practice, Angela Walsh
- Shakespeare and schools - INSET and classroom practice, Rex Gibson
- international innovation in teacher education, Mel Ainscow
- ownership of a national initiative, Howard Bradley
- higher degrees that serve the school, Colin Conner
- head teacher mentoring, Geoff Southport
- bridging the gap between INSET and school development, Marion Dodds
- working with people to affect practice, Mary Jane Drummond and Colleen McLaughlin
- change at an upper school, Mel West
- change in managing special schools, Tony Bowers.
「Nielsen BookData」 より