Postmodern marketing
著者
書誌事項
Postmodern marketing
(Consumer research and policy series)
Routledge, 1995
- : hbk
- : pbk
並立書誌 全1件
-
-
Postmodern marketing / Stephen Brown
BA33807151
-
Postmodern marketing / Stephen Brown
大学図書館所蔵 全45件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. [189]-220
Includes index
内容説明・目次
内容説明
This text asks how postmodernism can throw light on marketing theory. It first establishes the terrain of postmodernism, charting the various elements of postmodern theoretical development. Then it reviews marketing thought, considering where postmodernism can be most easily applied to marketing activity, whether it is analyzing the sale of advertising space in virtual reality or the characteristics of a consumer society. The book describes and assesses the response of marketing researchers to postmodernism, asking whether they really tackle the key elements that define postmodernism.
目次
- Round up the usual suspects
- you talkin' to me?
- I coulda been a contender!
- what have you got in here, King Kong?
- you can't handle the truth!
- is that an epistemology in your pocket, or...?
- I'll be back
- I love the smell of napalm in the morning
- look into your heart
- top o' the world, ma!.
「Nielsen BookData」 より