Acting lessons for teachers : using performance skills in the classroom
著者
書誌事項
Acting lessons for teachers : using performance skills in the classroom
Praeger, 1994
- : alk. paper
- : pbk. : alk. paper
大学図書館所蔵 全5件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [163]-169) and index
内容説明・目次
内容説明
Teachers find themselves competing with high-powered media to win the attention and interest of students. Many are adopting a variety of performance skills to reach, hold, and convey information to a diverse and demanding audience. Tauber and Mester stress the essential qualities that make up a good teacher/actor: deep familiarity and understanding of the subject matter, use of a battery of communication skills, enthusiasm for the subject matter, and evidenced love of the art and craft of teaching/learning. Lessons taught involve the use of physical and vocal animation, classroom humor, space, teacher role-playing, props, suspense, and surprise. Each lesson contains actual examples and scripts with testimony as to their effectiveness by award-winning college faculty. An entertaining and effective manual for all levels of teachers, sure to inspire clever and effective new ways of teaching and learning.
「Nielsen BookData」 より