The customer comes second : and other secrets of exceptional service

著者

    • Rosenbluth, Hal F.
    • Peters, Diane McFerrin

書誌事項

The customer comes second : and other secrets of exceptional service

Hal F. Rosenbluth and Diane McFerrin Peters

W. Morrow, c1992

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. 233-234) and index

内容説明・目次

内容説明

In "The Customer Comes Second, " Rosenbluth Travel's CEO and entrepreneurial genius, Hal Rosenbluth, reveals new ideas for hiring, performance reviews, technology innovation, and creative compensation. He shows how to build highly effective teams, inspire loyalty, and turn your workplace into a hotbed of creativity where people produce truly incredible results.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA26038680
  • ISBN
    • 0688132464
  • LCCN
    91044027
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    240 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ