The role of phonological coding in reading kanji : a research report and some pedagogical implications

著者
    • Matsunaga, Sachiko
書誌事項

The role of phonological coding in reading kanji : a research report and some pedagogical implications

Sachiko Matsunaga

(Technical report, # 6)

Second Language Teaching & Curriculum Center, University of Hawai'i at Mānoa, c1995

この図書・雑誌をさがす
注記

Includes bibliographical references

関連文献: 1件中  1-1を表示
  • Technical report

    Second Language Teaching & Curriculum Center, University of Hawaii at Manoa

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA26314642
  • ISBN
    • 0824817346
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Honolulu
  • ページ数/冊数
    xii, 56 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ