Service marketing
著者
書誌事項
Service marketing
Harper Collins College Publishers, c1996
大学図書館所蔵 全12件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Brings customer satisfaction and service quality to the forefront as central concepts that are vital to any organization's success, through a multifunctional perspective. Written to provide professors the greatest flexibility in preparing their courses. Instructors will appreciate the comprehensive Instructor's Manual that includes detailed teaching notes for all of the cases.
目次
*Service Marketing: The Traditional and Emerging Views. *Services vs. goods. *The nature of demand for services. *A framework for service marketing management. *Focusing the Organisation. *Focusing and positioning. *Identifying customer groups. *Listening to the Customer. *Methods of listening to the customer. *Complaint management. *Service guarantees. *Measuring Customer Satisfaction. *The psychology of customer satisfaction. *Designing customer satisfaction surveys. *Analysing customer satisfaction surveys. *Determining Financial Impact. *Measuring the benefits of service improvement: traditional methods. *The cost of quality. *Return on quality. *Improving Service. *Moments of truth. *Relationship marketing. *Employee empowerment. *The service-based business plan. *The Future of Service Marketing. *Implications of technology.
「Nielsen BookData」 より