Consumer behaviour : selected readings
著者
書誌事項
Consumer behaviour : selected readings
(Penguin modern management readings)(Penguin education, X183)
Penguin Books, [1971]
大学図書館所蔵 全16件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 371-372
遡及データをもとにした流用入力
収録内容
- Regularities of behaviour / by A.S.C. Ehrenberg
- Brand-loyalty / by G.H. Brown
- Socio-economic factors / by R.E. Frank
- Market segmentation / by D. Yankelovich
- Mass-media / by J.M. Agostini
- Some coherent patterns / by A.S.C. Ehrenberg
- Indirect measurement / by M. Haire
- Brand images / by T. Joyce
- Motivation / by W. Alderson
- Advertising / by T. Joyce
- The analysis of demand / by F.G. Pyatt
- The growth of ownership / by B.A. Brown, S.F. Buck and F.G. Pyatt
- A dynamic theory / by R. Stone and D.A. Rowe
- Attitudes and expectations / by G. Katona
- A review / by R. Ferber
- Aggregated time-series / by R. Stone, J.A.C. Brown and D.A. Rowe
- Disaggregated demand / by A.S. Goldberger and M.L. Lee
- Goods aren't goods / by K.J. Lancaster