書誌事項

Customer bonding

Richard Cross, Janet Smith

NTC Business Books, c1995

タイトル別名

Customer bonding : 5 steps to lasting customer loyalty

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注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

Create strong relationships and develop long-lasting bonds with your customers using everything from awareness-building and reward systems to lifestyle involvement, value sharing, and empowerment networks. Dozens of case studies and real-world examples demonstrate effective customer-bonding programs. Unique strategies show you how to make customer bonding both efficient and affordable -- giving you lasting competitive advantages.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA28854866
  • ISBN
    • 0844233188
  • LCCN
    94011504
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Lincolnwood, Ill.
  • ページ数/冊数
    xix, 254 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
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