Marketing management and the external environment interface

書誌事項

Marketing management and the external environment interface

(Webster's comprehensive marketing bibliography, v. 2 . Management of marketing activities ; v. 3)

Rogers, [1986]

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

"Webster's comprehensive marketing bibliography, is the result of 10 years of research, compilation and categorization work by Frederick A. Webster, who earned a Ph. D. in Business Administration from The University of California-Barkley"--P. [3]

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA29136212
  • ISBN
    • 1555756212
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Bay City, Mich.
  • ページ数/冊数
    ca. 450 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ