Winning through innovation : a practical guide to leading organizational change and renewal
著者
書誌事項
Winning through innovation : a practical guide to leading organizational change and renewal
Harvard Business School Press, c1997
並立書誌 全1件
大学図書館所蔵 全21件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: 233-247
Includes index
"The management of innovation and change series"の記述があるものは別書誌
内容説明・目次
内容説明
Drawing on the experience of managers in companies like Disney, FedEx and 3M as well as their own consulting practice, the authors show that short-term success actually increases the chances of long-term failure. This text presents a framework for developing action plans to meet these challenges.
目次
- Beyond the success syndrome
- evolutionary and revolutionary change
- building the foundation deading innovation and change
- diagnosing the roots of today's problem
- managing culture for competitive advantage
- shaping organizational culture
- ambidexterous organizations
- managing incremental and discontinuous innovation
- managing strategic change
- the leadership challenge.
「Nielsen BookData」 より