Targeting media relations : a step-by-step guide to cost-effective public relations
著者
書誌事項
Targeting media relations : a step-by-step guide to cost-effective public relations
Kogan Page, c1993
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Handled well, public relations can be as precise as advertising in reaching its target audience and achieving the desired goal. Careful planning and professional execution of a media relations campaign can, moreover, ensure that it is far more persuasive and cost-effective than an advertising campaign. In this guide, David Wraff takes the reader step by step through the practicalities of achieving effective media relations, such as public relations techniques; using media relations as a precise tool; matching the media and the organization; establishing relationships with the press; seizing opportunities; making the most of photography; the role of features; planning and co-ordination; assessing the results of media coverage; and containing costs through effective targeting. In the current economic climate when editorial space is at a premium, this book is particularly relevant. By adopting the methods described here, PR professionals are more likely to achieve their goal of getting cost-effective results from a well-planned and targeted campaign.
「Nielsen BookData」 より