認知心理学の教育測定に対する意義

Bibliographic Information

認知心理学の教育測定に対する意義

リチャード・E・スノー, デイビット・F・ローマン著 ; 大村彰道[ほか]訳

(教育測定学 / ロバート・L・リン編 ; 池田央 [ほか] 日本語版編, 第7章)

C.S.L.学習評価研究所 , みくに出版 (発売), 1992.12

Other Title

Implications of cognitive psychology for educational measurement

Title Transcription

ニンチ シンリガク ノ キョウイク ソクテイ ニ タイスル イギ

Available at  / 5 libraries

Note

Educational measurement third edition(教育測定学原著第3版)の分冊版第7章の翻訳

Related Books: 1-1 of 1

  • 教育測定学

    ロバート・L・リン編 ; 池田央 [ほか] 日本語版編

    C.S.L.学習評価研究所 , みくに出版 (発売) 1992 分冊版

Details

  • NCID
    BA2994351X
  • ISBN
    • 4895242897
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    横浜,東京
  • Pages/Volumes
    99p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top