Introduction to mass communications
著者
書誌事項
Introduction to mass communications
Longmann, c1997
12th ed
- タイトル別名
-
Mass communications
並立書誌 全1件
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 525-561) and index
内容説明・目次
内容説明
This text jointly explores traditional mass media and the uncertainelectronic realm of cyberspace, including coverage of the 1996Telecommunications Reform Act, the role of the Internet, using onlineservices, globalization, and a discussion of sex and violence in the media.
目次
I. THE MEDIA'S CRUCIAL ROLE.
1. Global Reach Of The Media.
2. The Media's Social Impact.
3. Historic Press Freedoms.
4. Audience Research: Concepts And Applications.
II. THE PRINT MEDIA.
5. Newspapers.
6. Magazines.
7. Book Publishing.
III. RADIO AND POPULAR MUSIC.
8. Radio.
9. Popular Music.
IV. THE VISUAL ELECTRONIC AND FILM MEDIA.
10. Television.
11. Cable Television.
12. Video.
13. Photographic And Graphic Communications.
14. The Film.
V. THE PERSUASIVE PROFESSIONS.
15. Advertising.
16. Public Relations.
VI. COMMUNICATIONS WORLDWIDE.
17. International Mass Communications.
「Nielsen BookData」 より