The open-ended approach : a new proposal for teaching mathematics
著者
書誌事項
The open-ended approach : a new proposal for teaching mathematics
National Council of Teachers of Mathematics, 1997
- タイトル別名
-
Sansū, sūgakka no ōpun endo apurōchi
算数・数学科のオープンエンドアプローチ : 授業改善への新しい提案
大学図書館所蔵 件 / 全14件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
注記
Translation of: 算数・数学科のオープンエンドアプローチ : 授業改善への新しい提案 / 島田茂編著. 東京 : みずうみ書房, 1977.8
内容説明・目次
内容説明
This book is an English translation from the Japanese book Open-Ended Approach in Arithmetic and Mathematics: A New Proposal for the Improvement of Teaching. It substantiates the effectiveness of open-ended problems as a method to evaluate higher-order-thinking skills, as well as its rich potential for improving teaching and learning.
「Nielsen BookData」 より