Food marketing reconsidered : an assessment of the liberalization of food marketing in Sub-Saharan Africa

書誌事項

Food marketing reconsidered : an assessment of the liberalization of food marketing in Sub-Saharan Africa

Pekka Seppälä

(WIDER research for action, 34)

World Institute for Development Economics Research of the United Nations University (UNU/WIDER), 1997

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

"prepared within the UNU/WIDER project on the Impact of Liberalization on Key Markets in Sub-Saharan Africa"

Bibliography : p. 73-79

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA31484029
  • ISBN
    • 9529520514
  • 出版国コード
    fi
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Helsinki
  • ページ数/冊数
    xi, 79 p.
  • 大きさ
    30 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ