International marketing strategy, 1996-97

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International marketing strategy, 1996-97

Paul Fifield and Keith Lewis

(The CIM student workbook series, Marketing)(The Marketing series)

Butterworth-Heinemann, 1996

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注記

"Published on behalf of the Charterd Institute of Marketing" -- t.p

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内容説明・目次

内容説明

Written for students studying for the CIM Diploma, this text aims to help readers to pass the exam first time. It contains unit objectives to make planning study time easier, unit tasks and questions to test knowledge, practcial examples and case studies to relate theory to practice, chapter summaries, revision tips, and a glossary of terms.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA31688685
  • ISBN
    • 0750629088
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Oxford ; Boston
  • ページ数/冊数
    xxvi, 224 p.
  • 大きさ
    30 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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