学習障害(LD)児等の理解と指導 : みつめよう一人一人を : 学習上特別な配慮が必要な子供たち

Bibliographic Information

学習障害(LD)児等の理解と指導 : みつめよう一人一人を : 学習上特別な配慮が必要な子供たち

文部省[編]

[文部省], 1997.4

Title Transcription

ガクシュウ ショウガイ LD ジ トウ ノ リカイ ト シドウ : ミツメヨウ ヒトリ ヒトリ オ : ガクシュウ ジョウ トクベツ ナ ハイリョ ガ ヒツヨウ ナ コドモ タチ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Details

  • NCID
    BA31827114
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    121p
  • Size
    21cm
Page Top