Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image

著者

書誌事項

Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image

Bernd Schmitt, Alex Simonson ; foreword by Tom Peters

Free Press, c1997

大学図書館所蔵 件 / 33

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

By offering a strategy for managing a company's total aesthetic output and with chapters on consumer brands, service-based companies, and international organizations, the authors aim to show how any organization can differentiate and elevate themselves above the competition.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA3204648X
  • ISBN
    • 0684826550
  • LCCN
    97009426
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xv, 345 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ