Thirty years on : is comprehensive education alive and well or struggling to survive?
著者
書誌事項
Thirty years on : is comprehensive education alive and well or struggling to survive?
Penguin, 1997
- : pbk.
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Originally published: London: David Fulton, 1996
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Based on questionnaires sent to schools, this work surveys the state of comprehensive education 30 years after Anthony Croslands's circular which inaugurated reform. Subjects covered include: intake; management; curriculum; and university entrance results.
「Nielsen BookData」 より