Bibliographic Information

商品戦略と診断

大江宏[ほか]著

(現代商業診断基礎講座, 7)

同友館, 1997.10

Title Transcription

ショウヒン センリャク ト シンダン

Available at  / 60 libraries

Description and Table of Contents

Description

変化の激しい商品世界を戦略的仕入と商品知識の側面から解明。

Table of Contents

  • 第1部 仕入と商品の管理(マーチャンダイジング戦略;仕入計画;仕入組織;商品選定と方法 ほか)
  • 第2部 商品知識(商品の概念;商品の分類;サービス;製品計画 ほか)

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA3289651X
  • ISBN
    • 4496025787
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xiv, 369p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top