顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか
Author(s)
Bibliographic Information
顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか
ダイヤモンド社, 1997.8
- Other Title
-
Customer-inspired quality : looking backward through the telescope
顧客がサービスを決める時 : 顧客の期待に組織はどう応えるか
- Title Transcription
-
コカク ガ サービス オ キメル トキ : コカク ノ キタイ ニ ソシキ ワ ドウ コタエルカ
Available at / 33 libraries
-
Research Institute for Economics & Business Administration (RIEB) Library , Kobe University図書
673.3-18080000068954
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Table of Contents
- はじめに 望遠鏡を逆からのぞくと…
- 1 崖っぷちからの脱出
- 2 顧客の視点から
- 3 腕利きの修繕屋
- 4 「見えないもの」の大きさを知る
- 5 正しい風をつかまえる
- 6 「当たり前」を改善する
- 7 どうやって象を食べるか
- 8 プラグ・イン
- 9 「方向転換」の効果
by "BOOK database"