Japan marketing & advertising yearbook
著者
書誌事項
Japan marketing & advertising yearbook
Dentsu, 1997-2000
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
- 2001
大学図書館所蔵 件 / 全22件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
内容説明・目次
- 巻冊次
-
2000 ISBN 9784885531354
内容説明
日本の広告・マーケティング関係の英文年鑑。特集は「広告ビッグバンは何をもたらすのか/リレーションシップマーケティング」。資料として関連団体名簿がある。
目次
- ATTITUDES
- BUSINESS
- EDUCATION
- FAMILY
- FOOD
- HEALTH
- HOUSING
- WOMEN
- YOUTH MISCELLANEOUS
- 巻冊次
-
2001 ISBN 9784885531422
目次
- COMMENCEMENT OF BS DIGITAL BROADCASTING AND A REALISTIC FRAMEWORK
- OUTLOOK FOR THE SENIOR MARKET—“HYPER SENIORS”WHO LEAD CONSUMPTION IN THE 21ST CENTURY
- DENTSU ADVERTISING AWARDS 2000
- TRENDS IN CORPORATE ADVERISING AND MARKETING ACTIVITIES
- CHANGING LIFE
- TOPICS
- ADVETISING EXPENDITURES
- ADVERTISING VOLUME
- TRENDS IN THE ADVERTISING INDUSTRY
- NEWSPAPERS〔ほか〕
「BOOKデータベース」 より