Exploring marketing research

書誌事項

Exploring marketing research

William G. Zikmund

(The Dryden Press series in marketing)

Dryden Press, c1997

6th ed

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

With the inclusion of an in-depth discussion of the role of the Internet on research, this comprehensive text covers marketing research issues. Intended for undergraduates, it emphasizes total quality management and global marketing research.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA36092638
  • ISBN
    • 003018763X
  • LCCN
    95083875
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Fort Worth, Tex. ; Tokyo
  • ページ数/冊数
    xxvii, 739 p.
  • 大きさ
    27 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ