Export marketing : lessons from Europe
著者
書誌事項
Export marketing : lessons from Europe
Bureau of Economic and Business Research, College of Commerce and Business Administration, University of Illinois, [1980?]
電子リソースにアクセスする 全1件
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Based on a seminar held at the University of Illinois at Urbana-Champaign Oct. 31-Nov. 3, 1978, and sponsored by the Executive Development Center of the College of Commerce and Business Administration of the University of Illinois
Includes bibliographical references
収録内容
- Emerging importance of export marketing for U.S. products / Jagdish N. Sheth
- Export for the small company / George Holz
- World trade in perspective / Lawrence A. Walker
- Export promotion in the Federal Republic of Germany / Jens Luebbert
- The role of governments in promoting exports / Lawrence A. Walker and Hanns-Martin Schoenfeld
- Exporting German coffee to traditionally tea-drinking Japanese / Hans Gunther Meissner
- European export strategies of leading Danish companies / Flemming Hansen
- Dersan A.S. Istanbul / Robert Schild and Ernest Kulhavy
- Exporting switches and sockets to the Middle East and Africa / Stanley R. Hill
- Export promotion for concrete formwork by an Austrian producer / Alfred Schweiger and Gunther Schweiger
- How to succeed in export marketing / Jagdish N. Sheth and Hanns-Martin Schoenfeld