Introduction to media communication : understand the past, experience the present, marvel at the future
著者
書誌事項
Introduction to media communication : understand the past, experience the present, marvel at the future
Brown & Benchmark, c1995
4th ed
- : pbk
- タイトル別名
-
Media communication
大学図書館所蔵 全3件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Rev. ed. of: Introduction to mass communication / Jay Black, Frederick C. Whitney. 2nd ed. c1988
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
This comprehensive survey of the history, present condition and future status of mass communication reflects the growth of personal media as major forces in society. This new edition retains its focus on the close and complex relationship between the mass media and society. Features include: "global insight" boxes which appear throughout the text, providing students with insights into transnational and international issues; and a "media effects" chapter which offers comprehensive discussion of the topic. The book is intended for students of journalism, mass communication and speech communication.
「Nielsen BookData」 より