The virtual banking revolution : the customer, the bank and the future
著者
書誌事項
The virtual banking revolution : the customer, the bank and the future
International Thomson Business Press, 1999
大学図書館所蔵 全9件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes index
内容説明・目次
内容説明
This text appraises new developments in electronic payment systems and their strategic implications for banks and the customer interface. It looks at initiatives from around the world and assesses customer attitudes to the new services. It offers a useful reference to the reader on the main services and their potential opportunities and problems involved. The book includes an appendix listing the main associations and regulatory bodies involved in this aspect of the banking sector.
目次
- The virtual banking revolution - the customer angle and your own agenda
- setting the virtual banking revolution in its strategic context
- the origins and competitive implications of the virtual banking revolution
- the cost issue
- gatecrashers at the party
- the cash machine comes of age
- debit at the point of sale
- banking on the telephone
- the card that thinks for itself
- the future.
「Nielsen BookData」 より