個客識別マーケティング : 小売業のONE to ONE戦略実践法

Bibliographic Information

個客識別マーケティング : 小売業のONE to ONE戦略実践法

ブライアン・P・ウルフ著 ; 中野雅司訳

ダイヤモンド社, 1998.11

Other Title

Customer specific marketing : the new power in retailing

Title Transcription

コキャク シキベツ マーケティング : コウリギョウ ノ ONE to ONE センリャク ジッセンホウ

Available at  / 69 libraries

Note

監訳: 上原征彦

翻訳協力: 倉持真理

出版協力: 富士通(株)流通・情報営業本部

Description and Table of Contents

Description

自店への貢献度に応じて顧客を選別。顧客ごとに異なる価格・特典を提供し、最大の利益をあげる個客識別マーケティングのすべて。

Table of Contents

  • 1 前提
  • 2 経済的視点
  • 3 運用方法
  • 4 評価
  • 5 導入
  • 6 検証

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA38962162
  • ISBN
    • 4478501599
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xxiii, 331p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top