書誌事項

Strategic marketing management cases

David W. Cravens, Charles W. Lamb, Jr., Victoria L. Crittenden

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

Irwin/McGraw-Hill, 1999

6th ed

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注記

Includes bibliographical references and index of cases

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内容説明・目次

内容説明

This casebook has a decision-making focus and addresses the challenges facing marketing managers. It is organized to reflect the priorities of a marketing manager: market orientation, growth strategies and target market strategies.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA40675312
  • ISBN
    • 0256261253
  • LCCN
    98003555
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xvi, 624 p.
  • 大きさ
    26 cm.
  • 付属資料
    1 floppy disc
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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