図解広告業界ハンドブック

Bibliographic Information

図解広告業界ハンドブック

西正著

東洋経済新報社, 1999.3

Other Title

An all‐inclusive guide to the advertising companies

広告業界ハンドブック : 図解

Title Transcription

ズカイ コウコク ギョウカイ ハンドブック

Available at  / 34 libraries

Note

表紙の書名:An all‐inclusive guide to the advertising companies

参考文献: p[173]

Description and Table of Contents

Description

外資系参入と多メディア化で塗り変わる21世紀の業界地図の全貌、戦後最大のピンチをビッグチャンスに変えるのはどこか?広告ビッグバン時代の完全見取り図。

Table of Contents

  • 1 広告業界のビッグバン
  • 2 広告業界の構造と経営の仕組み
  • 3 マスコミ4媒体広告の行方
  • 4 SP広告の行方
  • 5 ニューメディア広告の行方
  • 6 デジタル時代の広告戦略

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA41537573
  • ISBN
    • 4492089659
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    190p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
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