Managing IT services
著者
書誌事項
Managing IT services
Kogan Page, 1999
大学図書館所蔵 全5件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Published in association with the Institute of Directors
内容説明・目次
内容説明
In business of all sizes, the managemtn of IT services is fraught with difficulty. Companies must embrace the latest IT development to remain competitive but in doing so must also ensure control over complex systems and escalating costs. Managing IT Services provides up-to-date advice on current best practice to enable companies to achieve value for money and competitive advantage through the effective management of their information technology. Contributions from leading industry figures and professional providers and advisors will offer busy company directors a series of practical strategies for dealing with the main issues, helping companies avoid the pit-falls, select effective solutions to their IT problems, and ensure the adoption of current business best practice.
目次
Introduction, Employing IT consultant expertise, Defining the system requirements, Selecting user-friendly software, Data entry solutions, Integrated manufacturing systems, Matching hardware to software, Planning for enhancement and obsolescence, Managing the Millennium bug, Computer leasing contracts, Legal aspect.
「Nielsen BookData」 より