The big book of logos

書誌事項

The big book of logos

edited by David E. Carter ; book design [by] Suzanna M. W. Brown ; production & layout [by] Kristin J. Back

Hearst Books International, 1999-

  • [1]
  • 3
  • 3 : ja
  • 4
  • 5
  • 5 : ja

タイトル別名

ロゴ&マーク in USA

世界のロゴデザイン

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注記

"5"のジャケットの背のタイトル: 世界のロゴデザイン

"ロゴ&マーク in USA 3 2002年8月25日 初版第1刷発行 発行者 グラフィック社" -- v. 3, Jacket

"ロゴ&マーク in USA 4 2005年1月25日 初版第1刷発行 発行者 グラフィック社" -- v. 4, Jacket

"世界のロゴデザイン 5 2008年2月25日 初版第1刷発行 発行者 グラフィック社" -- v. 5, Jacket

内容説明・目次
巻冊次

3 : ja ISBN 9784766113402

内容説明

優れたグラフィックデザイン書の編纂で名高いデイヴィッド・E・カーターによるThe Big Book of Logosシリーズの最新版。アメリカのデザインハウスを中心に最新作品の約2,500点を収録。抜群の収載点数によって「今」を代表するさまざまなスタイルのすべてを完全にカバーする。ロゴ/マーク事情の最新トレンドを探索し、デザインワークにおけるインスピレーションを得る上で不可欠の一冊。
巻冊次

5 : ja ISBN 9784766118674

内容説明

1999年の創刊以来、数千もの企業ロゴやトレードマークを紹介するシリーズ第5弾。本作では「LOGO07」コンクールから厳選したアメリカをはじめ世界中のロゴ、トレードマークを掲載。常識の枠を軽々と飛び越える、多種多様なスタイルやビジュアルイメージが圧倒的な存在感を主張する。

「BOOKデータベース」 より

内容説明・目次
巻冊次

4 ISBN 9780060748067

内容説明

This fourth book in David E. Carter's perennially best-selling Big Book of Logos series is the largest yet! Now expanded to 400 pages of content, The Big Book of Logos 4 shows what's new and good in the world of logo design, providing endless inspiration for graphic designers in the critical 'idea-generating' stage. Many of the designs featured are show in use--as appearing in uniforms, signage, packaging, and other applications--as well as in stand-alone imagery.
巻冊次

5 ISBN 9780061255748

内容説明

"The Big Book of Logos 5" shows what's new and compelling in the world of logo design, providing endless inspiration for graphic designers in the critical idea-generating phase. This collection showcases effective logo design from around the world; the variety of styles and techniques on display cover the complete creative spectrum.
巻冊次

3 ISBN 9780066209401

内容説明

A couple of years ago, The Big Book of Logos made publishing history. David E. Carter chose 2,500 logos currently being used and produced a major resource book for logo designers. Designers from all over the world contributed work for the book, and the variety of styles and techniques covered the complete creative spectrum. The Big Book of Logos became one of the best-selling graphics books of all time. This book was followed by The New Big Book of Logos. Another 2,500 designs, printed beautifully, and priced with the reach of everyone. Another huge selling book. And now, for The Third Big Book of Logos. David Carter has collected 2,500 more logos from all over the world. Logo designers are always looking for sources of inspiration, wanting to see "what's new" and this book has it all.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA43717190
  • ISBN
    • 0688168159
    • 0066209404
    • 4766113403
    • 0060748060
    • 9780061255748
    • 9784766118674
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York, NY
  • ページ数/冊数
    v.
  • 大きさ
    29 cm
  • 件名
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