How to do marketing research

著者

    • Hague, Paul N.
    • Jackson, Peter

書誌事項

How to do marketing research

Paul N. Hague and Peter Jackson

Kogan Page, 1990

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

内容説明・目次

内容説明

Aimed at anyone who needs to carry out a market research project, but lacks knowledge and experience, this text is organized in workbook format and will be relevant to both consumer and industrial markets. It may also aid students of marketing or marketing research.

目次

  • Planning a market research project
  • desk research
  • fieldwork planning
  • questionnaire design
  • carrying out an interview programme
  • other research techniques
  • analysis and presentation
  • commissioning marketing research.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA44078359
  • ISBN
    • 0749400854
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    226 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ