Fundamentals of selling : customers for life

書誌事項

Fundamentals of selling : customers for life

Charles M. Futrell

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

Irwin/McGraw-Hill, c1999

6th ed., international ed

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注記

Includes bibliographical references (p. 560-563) and indexes

Accompanied by 1 computer disk in pocket (4 3/4 in.)

内容説明・目次

内容説明

In this text the author draws on his own experience as a sales professional rather than from a theoretical perspective. He continues to develop contemporary themes such as relationship selling and technology around his classic approach.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA44106228
  • ISBN
    • 025625981X
  • LCCN
    98014259
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xxiii, 584 p.
  • 大きさ
    27 cm.
  • 付属資料
    1 computer laser optical disc (4 3/4 in.)
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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