Exploring marketing research

書誌事項

Exploring marketing research

William G. Zikmund

Dryden Press, c2000

7th ed

大学図書館所蔵 件 / 9

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

This comprehensive, practical, and extremely student-friendly market leader offers the most up-to-date coverage of the current marketing research issues available. Intended primarily for undergraduates, this best-seller emphasizes such important issues as total quality management and global marketing research, integrating both topics throughout the text.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA44801011
  • ISBN
    • 0030262186
  • LCCN
    99064502
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Fort Worth ; Tokyo
  • ページ数/冊数
    xxxiii, 812 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ