Market research : a guide to planning, methodology and evaluation

著者

書誌事項

Market research : a guide to planning, methodology and evaluation

Paul Hague & Peter Jackson

Kogan Page, 1999

2nd ed

大学図書館所蔵 件 / 8

この図書・雑誌をさがす

注記

Previous ed.: 1996

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

The second edition of the introduction to market research. Covers all recent developments, includes a section on making use of the Internet and also information about research into customer satisfaction. Offers guidance on planning market research, qualitative and quantitative research, samples and questionnaire design and data collection.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA45537258
  • ISBN
    • 0749429178
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    239 p
  • 大きさ
    24 cm
  • 件名
ページトップへ