Harvard business review on crisis management
著者
書誌事項
Harvard business review on crisis management
(Harvard business review paperback books)
Harvard Business School Press, c2000
大学図書館所蔵 全25件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes index
内容説明・目次
内容説明
This title presents leading minds and landmark ideas in an easily accessible format. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, "The Harvard Business Review Paperback Series" delivers the fundamental information today's professionals need to stay competitive in a fast-moving world. In the rapidly changing world of business, close calls and near misses are not uncommon. Obtaining the managerial skills and tools to effectively manage or avoid these crises is critical to the survival and success of your organization. "Harvard Business Review on Crisis Management" highlights leading ideas on how to deal with difficult situations, crises, and other sensitive topics in a business environment. This is a "Harvard Business Review" Paperback.
目次
1. Managing the Crisis You Tried to Prevent by Norman R. Augustine 2. When an Executive Defects by Anurag Sharma and Idalene F. Kesner 3. A Strategic Approach to Managing Product Recalls by N. Craig Smith, Robert J. Thomas, and John A. Quelch 4. Right Away and All at Once: How We Saved Continental by Greg Brenneman 5. Media Policy--What Media Policy? by Sandi Sonnenfeld 6. After the Layoffs, What Next? by Suzy Wetlaufer 7. Leadership When There Is No One to Ask: An Interview with Eni's Franco Bernabe by Linda Hill and Suzy Wetlaufer 8. Lincoln Electric's Harsh Lessons from International Expansion by Donald F. Hastings
「Nielsen BookData」 より