Advertising as a business force ; Conposition and diction ; Punctuating and editing ; Psychology of advertising ; Writing of copy ; Fundamentals of type ; Specimens of type

書誌事項

Advertising as a business force ; Conposition and diction ; Punctuating and editing ; Psychology of advertising ; Writing of copy ; Fundamentals of type ; Specimens of type

(International library of technology, 60C)

International Textbook, 1920

タイトル別名

Advertising ; Composing ; Editing ; Psychology ; Type

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA48536954
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Scranton
  • ページ数/冊数
    1 v.
  • 大きさ
    23 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ