Entrepreneurship : the social science view

書誌事項

Entrepreneurship : the social science view

edited by Richard Swedberg

(Oxford management readers)

Oxford University Press, 2000

  • : hbk
  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 42

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

A new addition to the series that looks at the culture and role of the entrepreneur from different disciplinary perspectives. Includes all the key readings, introduced by a highly respected editor.

目次

  • PART I: DIFFERENT SOCIAL SCIENCE PERSPECTIVES ON ENTREPRENEURSHIP
  • PART II: ENTREPRENEURSHIP AND THE FIRM. SMALL FIRMS, LARGE FIRMS, AND HOW A MANAGER CAN ALSO BE AN ENTREPRENEUR
  • PART III: ENTREPRENEURSHIP AND THE FIRM
  • PART IV: ENTREPRENEURSHIP IN A CHANGING WORLD

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA48545784
  • ISBN
    • 019829462X
    • 0198294611
  • LCCN
    99462141
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Oxford ; Tokyo
  • ページ数/冊数
    x, 403 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ