Programming mental ray
著者
書誌事項
Programming mental ray
(Mental ray handbooks / edited by Rolf Herken, v. 2)
Springer, [2000?]
大学図書館所蔵 全4件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
This book is the definitive reference manual for mental ray version 2.0 and 2.1. It starts with a brief overview over the features of mental ray and continues with the specifications of the mental ray scene description language and the mental ray shader interface. All material is presented in reference form, organized by grammar elements and C function call, rather than by feature set. It is for translator writers and shader writers who are familiar with the C and C++ programming languages.
目次
Introduction.- Functionality.- Scene Description Language.- Using and Writing Shaders.- Geometry Shaders.- Usage and Command Line Options.- Upgrading from mental ray 1.9 to 2.X.- Scene File Grammar.
「Nielsen BookData」 より