書誌事項

Basic marketing research

Gilbert A. Churchill, Jr

(The Dryden Press series in marketing)

Dryden Press, a division of Harcourt College Publishers, c2001

4th ed

タイトル別名

Marketing research

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注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

(from prev. ed.) This best-selling introductory text breaks the complex maze of marketing research down into seven straightforward stages. A managerial emphasis along with real research studies provide excellent views of modern practice in the field.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA49426394
  • ISBN
    • 0030211042
  • LCCN
    00102808
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Fort Worth
  • ページ数/冊数
    xvii, 830 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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