The emerging 16-19 curriculum : policy and provision
著者
書誌事項
The emerging 16-19 curriculum : policy and provision
(Quality in secondary schools and colleges series)
D. Fulton, 1996
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [163]-167) and index
内容説明・目次
内容説明
This is a review of the current state of the vocational and academic 16-19 curriculum. The authors provide authentic accounts from students, teachers and lecturers of the ways in which the 16-19 curriculum is actually being constructed in a period of dynamic change.
目次
- Contextual influences on the 16-19 curriculum
- an overview of the 16-19 curriculum
- A levels on trial
- broadening the academic curriculum
- the background to the vocational curriculum
- implementing the vocational curriculum in the 1990s
- the core curriculum
- guidance and information for prospective post-16 students
- whither 16-19 education and training.
「Nielsen BookData」 より