Marketing research : a practical approach for the new Millennium

著者

書誌事項

Marketing research : a practical approach for the new Millennium

Joseph F. Hair, Jr., Robert P. Bush, David J. Ortinau

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

Irwin McGraw-Hill, c2000

  • international ed. 2000

大学図書館所蔵 件 / 8

この図書・雑誌をさがす

注記

"ISBN 0-256-19555-2"--CIP

"When ordering this title, use ISBN 0-07-116476-6"--t.p. verso of International Ed. 2000

Includes index

内容説明・目次

内容説明

This work offers a balance between primary and secondary market research information. It contains coverage of the critical information research tools and skills needed by marketing researchers and business decision-makers.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA49674217
  • ISBN
    • 0256195552
    • 0071164766
  • LCCN
    99027710
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xxii, 682 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ