Marketing of tourism : an investigation of the application of marketing concepts and practices in promoting Egypt as a tourist destination in Britain and Ireland
著者
書誌事項
Marketing of tourism : an investigation of the application of marketing concepts and practices in promoting Egypt as a tourist destination in Britain and Ireland
(British thesis service)
Supplied by the British Library Document Supply Centre, 1985
- vol. 1, pt. 1
- vol. 1, pt. 2
- vol. 2, pt. 1
- vol. 2, pt. 2
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Facsim. reprint of the author's thesis (Ph.D.)--University of Strathclyde, 1985
Bibliography: leaves 708-747
Thesis no.: D69684