The new big book of logos

著者

書誌事項

The new big book of logos

editor, David E. Carter ; book design, Suzanna M. W. ; layout & production, Graham Allen, Christa Carter

HBI , [グラフィック社], 2000

  • : New York
  • : [Tokyo]
  • : Dusseldorf

タイトル別名

ロゴ&マーク in USA

大学図書館所蔵 件 / 21

この図書・雑誌をさがす

注記

グラフィック社刊行のタイトル: ロゴ&マーク in USA

Includes index

内容説明・目次

巻冊次

: [Tokyo] ISBN 9784766111873

内容説明

本書は、アメリカの作品を中心に、約2,500点のロゴやマークを収録する。抜群の収載点数をほこる本書から、最新のロゴ/マーク事情を探索し、作品それぞれに込められた多くのアイデアをみることができる。

「BOOKデータベース」 より

内容説明・目次

巻冊次

: Dusseldorf ISBN 9783931884710

内容説明

The Big Book of Logos quickly became one of the biggest selling books ever in the field of graphic design. If any designer wanted inspiration for the big logo project that had a short deadline, this book was the one-stop source. Now, The New Big Book of Logos adds to the great collection that was included in the original book. Editor David Carter has chosen more than 2500 new logo designs that will show you the most recent design techniques in use from some of the best creatives from all over the United States.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA49984349
  • ISBN
    • 0688178901
    • 4766111877
    • 3931884716
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York,[Tokyo]
  • ページ数/冊数
    384 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ