The new big book of logos
著者
書誌事項
The new big book of logos
HBI , [グラフィック社], 2000
- : New York
- : [Tokyo]
- : Dusseldorf
- タイトル別名
-
ロゴ&マーク in USA
大学図書館所蔵 件 / 全21件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
注記
グラフィック社刊行のタイトル: ロゴ&マーク in USA
Includes index
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: [Tokyo] ISBN 9784766111873
内容説明
本書は、アメリカの作品を中心に、約2,500点のロゴやマークを収録する。抜群の収載点数をほこる本書から、最新のロゴ/マーク事情を探索し、作品それぞれに込められた多くのアイデアをみることができる。
「BOOKデータベース」 より
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: Dusseldorf ISBN 9783931884710
内容説明
The Big Book of Logos quickly became one of the biggest selling books ever in the field of graphic design. If any designer wanted inspiration for the big logo project that had a short deadline, this book was the one-stop source. Now, The New Big Book of Logos adds to the great collection that was included in the original book. Editor David Carter has chosen more than 2500 new logo designs that will show you the most recent design techniques in use from some of the best creatives from all over the United States.
「Nielsen BookData」 より