No logo : no space, no choice, no jobs : taking aim at the brand bullies

書誌事項

No logo : no space, no choice, no jobs : taking aim at the brand bullies

Naomi Klein

Picador USA, c1999

  • : pbk

この図書・雑誌をさがす
注記

Includes bibliographical references (p. [479]-481) and index

内容説明・目次

内容説明

An analysis of the invasion of our personal lives by logo-promoting, powerful corporations combines muckraking journalism with contemporary memoir to discuss current consumer culture.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA50024092
  • ISBN
    • 0312203438
    • 0312271921
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxi, 490 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ