中学校第2学年社会科・歴史的分野の授業分析を通して

書誌事項

中学校第2学年社会科・歴史的分野の授業分析を通して

国立教育研究所編

(国立教育研究所紀要, 第110集. 児童・生徒の学習能力の形成と教師の指導法に関する調査研究||ジドウ セイト ノ ガクシュウ ノウリョク ノ ケイセイ ト キョウシ ノ シドウホウ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ その4)

国立教育研究所, 1984.3

タイトル別名

Social studies class (field of history) for pupils in the second grade in lower secondarly school : A study on teaching method and its effects on students' development in learning ability in Japanese elementary and lower secondary schools through analysis of teaching processes in class : Part 1 Social studies class for pupils in the fifth grade in elementary schools through analysis of teaching processes in class part 4

タイトル読み

チュウガッコウ ダイ2 ガクネン シャカイカ レキシテキ ブンヤ ノ ジュギョウ ブンセキ オ トオシテ

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

ISSN:0452-3210

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA50280434
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    jpn
  • 本文言語コード
    jpn
  • 出版地
    東京
  • ページ数/冊数
    78p
  • 大きさ
    26 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ