中学校第2学年社会科・歴史的分野の授業分析を通して
著者
書誌事項
中学校第2学年社会科・歴史的分野の授業分析を通して
(国立教育研究所紀要, 第110集. 児童・生徒の学習能力の形成と教師の指導法に関する調査研究||ジドウ セイト ノ ガクシュウ ノウリョク ノ ケイセイ ト キョウシ ノ シドウホウ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ その4)
国立教育研究所, 1984.3
- タイトル別名
-
Social studies class (field of history) for pupils in the second grade in lower secondarly school : A study on teaching method and its effects on students' development in learning ability in Japanese elementary and lower secondary schools through analysis of teaching processes in class : Part 1 Social studies class for pupils in the fifth grade in elementary schools through analysis of teaching processes in class part 4
- タイトル読み
-
チュウガッコウ ダイ2 ガクネン シャカイカ レキシテキ ブンヤ ノ ジュギョウ ブンセキ オ トオシテ
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
ISSN:0452-3210