学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討
Author(s)
Bibliographic Information
学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討
(国立教育研究所紀要, 第114集)
国立教育研究所, 1987.3
- Other Title
-
An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
- Title Transcription
-
ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : イッセイ シドウ ホウシキ ト コベツ ガクシュウ ホウシキ ニ オケル キョウイク コウカ ノ ケントウ
Available at 1 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
-
Library of Education, National Institute for Educational Policy Research
370.5||3||114d963418043
Search this Book/Journal
Note
ISSN 0452-3210