学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討
著者
書誌事項
学習到達度に関する分析的研究 : 一斉指導方式と個別学習方式における教育効果の検討
(国立教育研究所紀要, 第114集)
国立教育研究所, 1987.3
- タイトル別名
-
An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
- タイトル読み
-
ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : イッセイ シドウ ホウシキ ト コベツ ガクシュウ ホウシキ ニ オケル キョウイク コウカ ノ ケントウ
大学図書館所蔵 件 / 全1件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
この図書・雑誌をさがす
注記
ISSN 0452-3210